Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història
Totes les dades de la ciutat a disposició teva
AGENDA
Programació tardor-hivern Teatre Ateneu
Setmana Europea de la Mobilitat 2026
Mostra bibliogràfica sobre l'Alzheimer
Exposició 'Llibres Lliures' de Marutxi Beaumont
Exposició fotogràfica 'L'herència latent'
Exposició fotogràfica 'Chefchaouen, mirades en blau'
Refugis climàtics a Cerdanyola
ACTUALITAT
La Ciutat
En el marc de la programació de l’exposició 'Arquitectures de paper', que acull la sala d’exposicions temporal del Museu de Ca n’Oliver, el CRAC i el Museu d’Història us proposen endinsar-vos en el mon de l’arquitectura de paper que no fa tants anys era un entreteniment de persones de totes les edats.
L’activitat consisteix en un recorregut històric per les 150 maquetes que formen l'exposició i cedides gratuïtament l’entitat PAPETI, després es farà un taller de retallables d’edificis de totes les èpoques.
L’activitat està pensada per a tot tipus de públic general a partir de 8 anys
Horari: d'11:30 a 13:30 hLloc: Museu i poblat ibèric de Ca n’Oliver (carrer València, 19)Organitza: Col·lectiu de Recerques Arqueològiques de Cerdanyola i Museu d’Història de Cerdanyola
Tornar al llistat de l'agenda d'activitats