Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història
Totes les dades de la ciutat a disposició teva
AGENDA
XXVI Cap de Setmana Ibèric
XXXV Festival Internacional Blues de Cerdanyola
Mostra documental 'Temps de Blues'
Exposició de l'autor del cartell del FIBC 2026
Tardor Solidària 2026
Tardor literària 'Cerdanyola Lorca 1898-1936'
Programació tardor-hivern Teatre Ateneu
Exposició 'Llibres Lliures' de Marutxi Beaumont
ACTUALITAT
La Ciutat
Xerrada de la mà de la Mireia Gascón, investigadora de IS Global i en Pau Avellaneda, geògraf urbanista, especialista en mobilitat i infància.
La xerrada busca oferir un espai de reflexió i debat entorn dels efectes de la contaminació atmosfèrica, de la transformació de l’urbanisme i els models de mobilitat per als nostres infants i joves i la seva salut. Per tal de, prendre consciència i fer canvis en l’ús dels espais públics per a millorar la qualitat de l’aire a la ciutat i en particular, als entorns escolars.
Hora: 18.30 h-20 h, aproximadament.Lloc: Espai Enric Granados de la Biblioteca Central (plaça d'Enric Granados, 1)Organització: Ajuntament de Cerdanyola del Vallès
Tornar al llistat de l'agenda d'activitats