Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història
Totes les dades de la ciutat a disposició teva
AGENDA
Festa de Tardor de Sant Martí 2025
XVIII Jornades Gastronòmiques del Bolet
Mostra Documental '80 anys amb Isidre Grau'
Exposició Concurs fotogràfic 50è Aplec de la Sardana
Tardor Solidària 2025
Exposició 'Valldaura. 1150-2025. Una història de monjos, reis, nobles, industrials i investigadors'
Exposició 'Segur que tomba: Moviments i accions de lluita antifranquista (1960-1975)'
ACTUALITAT
La Ciutat
L'Associació de l'Esport de Cerdanyola rep 3.600 euros de l'Ajuntament per a l'organització i el desenvolupament de diversos projectes relacionats amb la promoció, difusió i reconeixement de l’esport a Cerdanyola del Vallès
La regidora d'Esports, Laura Benseny, i el president de l'Associació de l'Esport de Cerdanyola, Octavi Moreno, han signat aquest matí el nou conveni de col·laboració entre l'Ajuntament i l'entitat per l'any 2018. L'acord contempla que l'entitat percebi 3.600 euros per part de l'Ajuntament.
L'Associació de l'Esport de Cerdanyola es compromet amb la signatura del conveni de col·laboració a impulsar diversos projectes, com són l'organització de la Nit de l’Esport de Cerdanyola del Vallès, del Congrés de l’Esport i de la Fira de l’Esport.
L'entitat també du a terme col·laboracions amb el Servei d’Esports, com ara l'organització de jornades de formació/difusió esportiva i la col·laboració en estudis esportius en què l’Ajuntament hi participi, amb la finalitat tenir un coneixement més real i profund de l’esport de Cerdanyola.
Tornar al llistat de noticies