Descripció
Alta, baixa o modificació de dades del Registre Municipal d’Associacions Ciutadanes.
Aquest Registre permet a l’Ajuntament conèixer el teixit associatiu de la ciutat.
Normalment, per poder participar en les convocatòries de subvencions adreçades a les associacions de la ciutat normalment cal que les entitats sol·licitants estiguin prèviament registrad
Qui ho pot demanar?
Qualsevol associació o entitat de la ciutat (de veïns, cultural, recreativa, esportiva, juvenil, de gent gran, de cooperació internacional...)
On es pot tramitar?
A l'Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC).
Com es pot demanar?
Presencialment. Cal emplenar i signar la sol·licitud i presentar-la al Registre General de l'Ajuntament (OAC).
Telemàticament. Clicar sobre el botó "Fer el tràmit Online" adjuntant el document de la sol·licitud.
Documentació
Per donar-se d’alta:
- Acta fundacional de l’associació.
- Estatuts.
- Número d'inscripció en el Registre General d'Associacions de la Generalitat o Resolució d’inscripció equivalent.
- Targeta d’Identificació Fiscal.
- Certificat dels components de la Junta Directiva
- Programa Anual d’Activitats
- Certificat del nombre de Socis
Per donar-se de baixa:
- Acta de l’assemblea en la qual es va acordar la dissolució de l’associació o la decisió de donar-se de baixa del Registre. Com a alternativa, certificat emès pel/per la Secretari/ària de la Junta de l’Entitat amb el vist-i-plau del/de la President/a amb la decisió esmentada.
Per modificar alguna dada:
- La documentació que acrediti les modificacions concretes que es volen fer.
Taxa o Preu públic
Tràmit gratuït.