Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història
Totes les dades de la ciutat a disposició teva
AGENDA
Sala Estudi Nocturn
Exposició 'Olis'
Activitats i tallers Activa't més 60. Primavera-estiu 2026
Grup de suport a la lactància i la maternitat a l'AV. Les Fontetes
ACTUALITAT
La Ciutat
La majoria de les festes es faran els caps de setmana el mes de juny
Amb l’arribada del bon temps, els barris de Cerdanyola s’engalanen per celebrar les seves Festes Majors. Les associacions de veïns treballen de la mà del veïnat, el comerç local, les entitats i l’Ajuntament per dissenyar unes festes pensades per gaudir en comunitat, retrobar-se amb els veïns i omplir els carrers d’activitat, música i bon ambient.
Àpats populars, espectacles infantils, concerts, balls i moltes altres propostes donaran forma a uns dies intensos, que convertiran cada cap de setmana en una nova oportunitat per viure el barri i la ciutat des de la festa.
El cicle festiu veïnal començarà els dies 22, 23 i 24 de maig amb la Festa Major de Les Fontetes i es tancarà a l’estiu amb les festes de Montflorit i Bellaterra, aquesta última organitzada per l’Entitat Municipal Descentralitzada al setembre a l’entorn de la Diada Nacional de Catalunya.
La primera: la Festa Major de Les Fontetes
Les Fontetes iniciarà el cicle de les festes de barri a la ciutat. Ho farà amb un programa pensat perquè tothom en gaudeixi, veïns del barri i d’arreu de la ciutat. L’organització de la festa va a càrrec de l’entitat veïnal de Les Fontetes.
44a edició de la Festa de Les Fontetes
Divendres 22 de maig
Dissabte 23 de maig
Diumenge 24 de maig
Festa Major del Turonet
Dissabte 30 de maig
19 h Espectacle Infantil
Diumenge 31 de maig
Calendari de les Festes Majors de barri:
Tornar al llistat de noticies