La seva instal·lació dóna compliment a una petició treballada i formulada pel CIAC, Consell d'Infants i Adolescents de Cerdanyola
La zona de jocs d'aigua al Parc de Cordelles estarà enllestida a principis d’agost

Els treballs per convertir la bassa del parc de Cordelles en un espai per jocs d'aigua estan a punt de finalitzar. S'ha aprofitat el vas de la piscina originària, després bassa, per ubicar-hi els jocs, que estaran enllestits el 6 d’agost.
Aquest matí, l’alcalde, Carlos Cordón, acompanyat dels regidors d’Espai Públic, Víctor Francos, i d’Educació, David González, han visitat les obres que ja es troben en la seva recta final. Cordón s’ha mostrat satisfet de poder donar compliment a la petició del CIAC i espera que els jocs d’aigua es converteixin en un punt agradable a on poder passar la calor de l’estiu. A la visita també han assistit els membres del Consell d'Infants i Adolecents que han seguit molt atents les explicacions dels tècnics.
La bona qualitat i bon estat del vas de la bassa han fet que s'aprofiti com a punt de partida dels treballs. S’han fet diverses obertures al muret de la bassa per permetre l'accés als jocs a l'interior. L'àmbit d'actuació principal ha sigut de 500 m2, amb un àmbit de serveis i escomeses d'uns 250 m2 més.
Les obres han permès la instal·lació de:
- Joc d'aigua proa d'un vaixell i canó que expulsa aigua.
- Joc d'aigua en forma de peix que expulsa aigua per la boca del peix.
- Joc d'aigua de terra expulsa aigua
- Joc d'aigua en forma de vaixell forma per 3 elements:
- canó direccional que dispara un raig d'aigua
- joc en forma de vela de vaixell
- estructura d'acer amb galleda d'aigua
- Joc d'aigua en forma de tortuga.
L'actuació ha aprofitat el sistema de recirculació de l'aigua i es garanteix la seva qualitat tractant-la amb un sistema de desinfecció ultraviolats.
La zona tindrà un horari de funcionament, encara per determinar, i funcionarà accionant un botó. D'aquesta manera els jocs d'aigua estaran apagats mentre no es facin servir.
Les obres han disposat d’un pressupost de 225.957,82€ i s’han allargat durant quatre mesos.