Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història
Totes les dades de la ciutat a disposició teva
AGENDA
Programació tardor-hivern Teatre Ateneu
Mostra bibliogràfica sobre l'Alzheimer
Exposició 'Llibres Lliures' de Marutxi Beaumont
Exposició fotogràfica 'L'herència latent'
Exposició fotogràfica 'Chefchaouen, mirades en blau'
Refugis climàtics a Cerdanyola
ACTUALITAT
La Ciutat
L’espectacle, que recrea vivències vinculades a la Guerra Civil i la postguerra, es representarà dissabte 26 de setembre a les 20 h amb entrada lliure
L’amfiteatre de Can Serra acollirà aquest dissabte 26 de setembre, a les 20 h, la representació de L’enterrador, una proposta teatral de ficció al voltant de la memòria històrica i les vivències de diverses persones durant la Guerra Civil i la postguerra. L’espectacle és d’entrada lliure i no requereix reserva prèvia.
L’enterrador parteix lliurement de les experiències de diverses persones i pren com una de les seves referències la figura de Leoncio Badia Navarro, conegut com 'l’enterrador de Paterna'. L’obra recupera històries marcades per la guerra i la repressió i posa el focus en les persones que, enmig de l’horror i la barbàrie, van mantenir la seva determinació i van actuar per preservar la humanitat i la dignitat.
L’espectacle vol ser també un homenatge a totes aquestes persones, moltes d’elles anònimes, que amb els seus gestos i les seves decisions van deixar testimoni d’humanitat en un dels períodes més durs de la història recent.
L’actor i productor de l’obra és Pepe Zapata, mentre que Gerard Vázquez n’assumeix la dramatúrgia i la direcció.
La proposta incorpora també una nana composta per Gerard Vázquez i interpretada per Alba Carmona, a la veu, i Jesús Guerrero, a la guitarra i en els arranjaments.
Tornar al llistat de noticies