Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història
Totes les dades de la ciutat a disposició teva
AGENDA
XXVI Cap de Setmana Ibèric
XXXV Festival Internacional Blues de Cerdanyola
Mostra documental 'Temps de Blues'
Exposició de l'autor del cartell del FIBC 2026
Tardor Solidària 2026
Tardor literària 'Cerdanyola Lorca 1898-1936'
Programació tardor-hivern Teatre Ateneu
Exposició 'Llibres Lliures' de Marutxi Beaumont
ACTUALITAT
La Ciutat
Exposició temporal Música de Cámara, la mostra de l’obra més musical del reconegut fotògraf Manuel Outumuro, creador del cartell del Festival Internacional del Blues de Cerdanyola
L'exposició Música de Cámara neix com una mostra de 40 retrats que exploren el vincle que Outumuro ha establert amb el món de la música, tot presentant-se en una crònica visual única protagonitzada per compositors i intèrprets del panorama musical de les últimes dècades, tancant-se amb la nova imatge del Festival del Blues d’enguany.
Entre els retratrats, es troben coneguts noms que van des de Betty Misiego a Sílvia Pérez Cruz, passant per Rossy de Palma, Lolita, Alaska, Jeanette, Lang Lang, Bebe o Ricky Martin, entre d’altres. Totes elles configuren aquesta història visual, capturada per l’objectiu d’Outumuro, que en paraules de Teresa Sesé, és un “fabuloso compositor de imágenes, meticuloso y perfeccionista, que dibuja mediante su objetivo con el mismo afán creador con el que un pintor aborda un lienzo en blanco”.
La mostra es podrà visitar fins al 23 de gener de 2022. Hi haurà una visita guiada gratuïta cada tercer diumenge de mes, amb el preu de l'entrada.
Díptic de l'exposició
Tornar al llistat de l'agenda d'activitats