Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història
Totes les dades de la ciutat a disposició teva
AGENDA
Fantosfreak - Projecció del 2n bloc de curts a concurs
Fantosfreak 2025
Exposició dels XXVI anys de Fantosfreak
Cerdanyola Menuda 2025
Nits d'Estiu Jove 2025
L'Estiu és gran 2025
Patis oberts temporada d'estiu
Jocs d'aigua del Parc Cordelles
Refugis climàtics a Cerdanyola
Exposició 'Lliçons per al present: Rotspanier, treballadors forçats espanyols durant la II Guerra Mundial'
ACTUALITAT
La Ciutat
La sala de plens de l’Ajuntament de Cerdanyola del Vallès ha sigut testimoni, avui divendres 12 de juny, del primer casament després d’haver-se suspès la celebració de cerimònies el passat 8 d’abril
Avui, el David i l’Eva, han estat els primers nuvis en poder casar-se després que se suspenguessin la celebració de casaments el passat 8 d’abril.
A partir d’avui es reprenen les cerimònies nupcials a la sala de plens de l’Ajuntament i al Museu d’Art de Cerdanyola amb les següents mesures per garantir la seguretat i preservar la salut de les persones:
D’altra banda, els casaments al despatx d’alcaldia es mantenen suspesos, atès que l’espai és molt petit i no permet garantir el distanciament aconsellat.
Tornar al llistat de noticies