AGENDA
Concurs dels cartells de la Festa Major del Roser de Maig 2023
Curs Creació de Pòdcast
Casalet 2023 al Espai Infantil
Exposició "Resistents i deportades"
Exposició: Estiueig de proximitat
Instal·lació d'Eugènia Balcells. Selfportrait
"Lecturas Robadas" de Danny Romero Mas
Exposició "Motxiles. I tu,...què hi portes?"
Dia Internacional de les Dones 2023
Iniciació a DJ
ACTUALITAT
La Ciutat
Aquesta activitat es específica per l’alumnat de 3r i 4t d’ESO ja que s’ha de tenir un mínim de 14 anys per ser conductor d’un VMP a Cerdanyola (cada municipi estableix l’edat mínima a la seva població)
L’accidentalitat d’usuaris de vehicles de mobilitat personal (VMP) s’ha incrementat moltíssim ens els últims anys i des de la Unitat d’Educació viària de Cerdanyola es va considerar que era una necessitat oferir una activitat específica relacionada amb el patinet elèctric en el marc de les activitats del Programa del Cerdanyola Educa.
Durant les properes 3 setmanes quasi 500 alumnes faran aquesta activitat a la pista coberta del Poliesportiu Can Xarau, on es treballarà l’ambit normatiu, tècnic i pràctic (conducció) dels patinets elèctrics, els quals s’han llogat per poder fer l’activitat i es realitza amb la col.laboració d’un tècnic especialista en aquest tipus de vehicles per fomentar una mobilitat segura pel carrer. Amb aquest tipus d'activitats la Policia Local de la ciutat continua treballant per millorar la seguretat viària a Cerdanyola.
L'activitat s'inicia amb la presentació dels monitors d'educació per a la mobilitat segura i una conversa guiada sobre conductes orientades al correcte ús de les vies, normativa i informació tècnica per arribar a la valoració personal sobre el concepte del risc i de la seguretat.
La segona part de l'activitat consisteix en circular en Vehicle de Mobilitat Personal (VMP) al Parc Juvenil de Trànsit.
Els objectius de l'activitat d'educació viària són:
Tornar al llistat de noticies