Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història
Totes les dades de la ciutat a disposició teva
AGENDA
Campanya 'Cerdanyola té orgull' amb els comerços de la ciutat - Dia Internacional per l'Alliberament LGTBI 2025
Mostra documental LGTBI - Dia Internacional per a l'Alliberament LGTBI 2025
Dia Internacional per a l'Alliberament LGTBI 2025
Refugis climàtics a Cerdanyola
Exposició 'Lliçons per al present: Rotspanier, treballadors forçats espanyols durant la II Guerra Mundial'
Exposició 'Zodíac'
Exposició 'Segur que tomba: Moviments i accions de lluita antifranquista (1960-1975)'
Converses LGTBI a través del cinema
ACTUALITAT
La Ciutat
Amb motiu del Dia per la Despatologització Trans, la Creu Roja ha organitzat dos jocs tradicionals però reversionats: el joc del Memory amb referents trans, i el joc del Twister amb preguntes entorn del col·lectiu. L'activitat va adreçada tant a persones menors d'edat com a adults amb l'objectiu de sensibilitzar a la ciutadania sobre la temàtica.
La lluita de les persones trans per aconseguir el dret a la identitat o l'expressió de gènere ha portat a la celebració d'aquesta jornada reivindicativa que se celebra el 24 d'octubre.
El 2018 l'Organització Mundial de la Salut (OMS) va treure del catàleg de malalties mentals (ICD-11) la transsexualitat però la va incloure en un epígraf com a "incongruència de gènere" per afavorir l'accés de les persones trans al sistema de salut.
Tornar al llistat de l'agenda d'activitats