Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història
Totes les dades de la ciutat a disposició teva
AGENDA
Activitats i tallers Activa't més 60. Estiu 2026
Patis oberts temporada d'estiu
Piscines d'estiu a Cerdanyola
Refugis climàtics a Cerdanyola
Jocs d'aigua del Parc Cordelles
Decorem! Conte 'La truita de nabius'
ACTUALITAT
La Ciutat
Sota el lema ‘Aquest estiu, som fans de donar-ho tot’ el Banc de Sang anima a donar sang per reforçar les donacions durant l’estiu.
Altres activitats
El dissabte 25 de juliol tindrà lloc la inauguració de a l’Aula de Cuina del mercat de Les Fontetes a càrrec de Montse Espai Cuiner, amb el seg
Vine a descobrir l'esdeveniment astronòmic del segle! Vols conèixer de la mà de l'Institut de Ciències de l'Espai del CSIC les claus de l'eclipsi solar total d'aquest estiu?
Sota el lema ‘Aquest estiu, som fans de donar-ho tot’ el Banc de Sang anima a donar sang i reforçar les donacions de plasma durant l’estiu.
El diumenge 5 de juliol, se celebra el Mulla't per l'Esclerosi Múltiple.
El Ball de Cerdanyola torna el diumenge 5 de juliol, a partir de les 19:30 h, en aquesta ocasió a la Plaça Constitució al barri de Banús-Bonasort.